Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Νέα πανηγυρική αθώωση στελέχους της Χρυσής Αυγής: Είχε κατηγορηθεί για τα κουζινομάχαιρα του σπιτιού του!

Νέα πανηγυρική αθώωση στελέχους της Χρυσής Αυγής: Είχε κατηγορηθεί για τα κουζινομάχαιρα του σπιτιού του!
Αθώος κρίθηκε ο Συναγωνιστής και Μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, Σωτήρης Δεβελέκος στο σημερινό εφετείο του. Θυμίζουμε πρωτόδικα πως είχε καταδικαστεί στην ποινή των δύο ετών και έξι μηνών χωρίς αναστολή διότι στις τρείς κατ’ οίκων έρευνες που έγιναν εις βάρος του βρέθηκαν απλά μαχαίρια κουζίνας.
Το πρόσχημα με το οποίο έγιναν οι συγκεκριμένες έρευνες ήταν διότι κατηγορείτο πως είχε στην κατοχή του μεγάλες ποσότητες όπλων και εκρηκτικών υλών. Μετά τη σημερινή απόφαση, το παραδικαστικό κύκλωμα, οι συκοφάντες μας και λοιποί σκευωροί, έχουν εκτεθεί ανεπανόρθωτα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συναγωνιστή: Δέκα μέρες πριν την παράνομη προφυλάκιση του Αρχηγού μας και των Συναγωνιστών μας, είχα την τιμή να αποτελώ το αντικείμενο της πρώτης αντιτρομοκρατική επιχείρησης και στην συνέχεια να ακολουθήσουν τρεις κατοίκων έρευνες εις βάρος μου. Έτσι μετά την απαγωγή μου από τις αστυνομικές αρχές και παράνομα κρατούμενος στον όροφο "Προστασίας του Πολιτεύματος" της ΓΑΔΑ, κατηγορήθηκα με την γελοία κατηγορία της οπλοκατοχής διότι στο πατρικό μου σπίτι βρέθηκαν τρία απλά μαχαίρια κουζίνας.
Στην δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος μου διαπίστωσα πως αυτές οι τρεις κατοίκων έρευνες, οι οποίες έγιναν από την αντιτρομοκρατική ήταν διότι οι “Σέρλοκ Χολμς” των ανώτατων αξιωματικών της αστυνομίας πίστευαν πως κατέχω μεγάλες ποσότητες όπλων και εκρηκτικών. Άνθρακας ο θησαυρός και παταγώδης η αποτυχία τους. Ήταν πασιφανές πλέον ότι το μόνο το οποίο τους ενοχλούσε ήταν η Ιδεολογία μου και η Πίστη μου στην Χρυσή Αυγή. Την επόμενη μέρα, σε μία δίκη σταλινικού τύπου, μου επιβληθεί η ποινή των δύο χρόνων και έξι μηνών χωρίς αναστολή παρότι το ποινικό μου μητρώο ήταν λευκό, και οι κατηγορίες φαιδρές και ανυπόστατες.
Τότε, τα μέσα μαζικής εξαπάτησης δημοσίευαν με μεγάλα πρωτοσέλιδα στις φυλλάδες τους και βαρύγδουπους τίτλους στα κεντρικά δελτία ειδήσεων, πανηγυρίζοντας για την καταδίκη ενός νέου ανθρώπου, ενώ γνώριζαν πολύ καλά πως ήταν αθώος. Είχαν πάρει τις διαβεβαιώσεις τους ότι μπορούν να ποδοπατήσουν την Χρυσή Αυγή χωρίς να χρειαστεί να λογοδοτήσουν πουθενά. Δυστυχώς για αυτούς λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο. Αναρωτιέμαι, ποιος απ’ όλους αυτούς θα αναφέρει την σημερινή αθώωση μου; Την απάντηση την γνωρίζουμε όλοι. Κανένας βέβαια, διότι ο ρόλος του είναι γνωστός σε ολόκληρο πλέον τον Ελληνικό λαό.
Έτσι όπως αθωώθηκα εγώ σήμερα, πολύ σύντομα θα αθωωθούν και οι υπόλοιποι Συναγωνιστές μας οι οποίοι ήταν θύματα μιας πλεκτάνης παραδικαστικών και πολιτικών σκευωρών. Όσο εντυπωσιακά κι αν είναι τα ψεύδη, η διάρκεια τους είναι μικρή. Το Φως της Αλήθειας είναι πάντα αυτό που επικρατεί.
ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!
ΖΗΤΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ!
ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!
http://www.xryshaygh.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: