Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Ανεβλήθη για τον Απρίλιο η δίκη του Συναγωνιστή Ματθαιόπουλου

Ανεβλήθη για τον Απρίλιο η δίκη του Συναγωνιστή Ματθαιόπουλου
Η σημερινή δίκη του Συναγωνιστή Ματθαιόπουλου Αρτέμη διακόπηκε για τον επόμενο μήνα, παρά την προθυμία του ιδίου, του συγκατηγορούμενου του αλλά και του αντιδίκου να διεξαχθεί κανονικά.
Υπενθυμίζουμε πως η υπόθεση για την οποία κατηγορείται ο Συναγωνιστής αφορά το κακούργημα της «ληστείας» για το οποίο ο μηνυτής του Συναγωνιστή Ματθαιόπουλου έχει καταδικαστεί αμετάκλητα για ψευδορκία. Η τυπική εκδίκαση της υπόθεσης και η ολοκλήρωση της διαδικασίας αποτελεί πάγιο αίτημα μας, ώστε να αποδειχθεί στα δικαστήρια η αθωότητα του Συναγωνιστή και να λάβει επιτέλους τέλος η πολιτική εκμετάλλευση ενός γεγονότος παντελώς άσχετου με τον νόμιμο αγώνα του Κινήματος.
Για το θέμα αυτό ο Συναγωνιστής Ματθαιόπουλος προέβη στην παρακάτω δήλωση: «Ζήτησα την άρση της βουλευτικής μου ασυλίας για να διεξαχθεί το συντομότερο δυνατόν η δίκη, στην οποία θα έχω τη δυνατότητα να αποδείξω την αθωότητα μου. Το ατιμωτικό αδίκημα της ληστείας που μου αποδίδεται προσβάλλει όχι μόνο την προσωπικότητα μου, αλλά και την ιδιότητα που έχω ως βουλευτής ενός νόμιμου πολιτικού Κόμματος, το οποίο διώκεται βάσει ενός έωλου κατηγορητηρίου. Η ποινική μεταχείριση της υπόθεσης, όμως, από τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ που το καλοκαίρι του περασμένου έτους διέταξαν την παράνομη προφυλάκιση μου καταργεί, πέρα από το νόμο των πιθανοτήτων, και το αστείο επιχείρημα της «ανεξαρτησίας» της Δικαιοσύνης».
ΥΓ. Πρόεδρος του σημερινού δικαστηρίου -ή οποία αργότερα ζήτησε την εξαίρεση της- ορίστηκε η κα. Δημητροπούλου. Εφέτης η οποία μειοψήφησε για την καταδίκη του μηνυτή μου για ψευδορκία ήταν η… κα. Κλάπα! Τα συμπεράσματα δικά σας!
http://www.xryshaygh.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: