Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Προκαλεί ο καραγκιοζάκος ο Μπούκουρας: “…φέρθηκα πολύ πιο έντιμα και αντρίκεια από τα μέλη της Χρυσής Αυγής”

stmpoukouraskatathesi

Αποστάσεις από τη Χρυσή Αυγή και τη δράση της παίρνει ο διαγραφείς βουλευτής Ευστάθιος Μπούκουρας, τονίζοντας πως είχε πρόθεση να ανεξαρτητοποιηθεί πριν διαγραφεί από την ΚΟ του κόμματος και σημειώνοντας πως ο ίδιος ήταν «ξένο σώμα» σε σχέση με τις κινητοποιήσεις της ΧΑ.
«Διαφωνούσα με πολλά θέματα [...] Δεν ήμουν ποτέ μέλος της οργάνωσης της Χρυσής Αυγής», δηλώνει χαρακτηριστικά, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Πρώτο Θέμα, ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής.
Τονίζει μάλιστα πως δεν έχει καμία πρόθεση να παραιτηθεί από τη βουλευτική έδρα του υπέρ της ΧΑ. «Στη Χρυσή Αυγή έδωσα ψήφους, δεν μου έδωσε [...] Η ψήφος ήταν προσωπική σε εμένα και όχι μόνο στη Χρυσή Αυγή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπούκουρας.
Ερωτηθείς να σχολιάσει τις δηλώσεις του βουλευτή της ΧΑ Δημήτρη Κουκούτση πως αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα, ο κ. Μπούκουρας απαντά πως ψυχολογικά προβλήματα αντιμετωπίζει η οικογένειά του, ειδικά μετά «την απόλυτη εγκατάλειψή μας από τη Χρυσή Αυγή».
«Οι άνθρωποι αυτοί αντιλαμβάνονται τον ανδρισμό διαφορετικά από ό,τι τον αντιλαμβάνομαι εγώ, και παρότι δεν ήμουν μέλος της Χρυσής Αυγής ούτε του κομματικού μηχανισμού, με κόστος την προσωπική μου ελευθερία, φέρθηκα πολύ πιο έντιμα και αντρίκεια από τα μέλη της Χρυσής Αυγής», συμπλήρωσε.
Τέλος, αναφερόμενος στο φόνο του Παύλου Φύσσα, ο βουλευτής εκφράζει τη λύπη του, και σημειώνει πως αν υπάρχει αποδεδειγμένη εμπλοκή της ΧΑ τότε η παράταξη πρέπει να «διαλυθεί ως κόμμα».
http://www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: