Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Αυτοί λένε πως θα κυβερνήσουν; Εκτός Κ.Ο. Σύριζα ο τουρίστας Τατσόπουλος

Αυτοί λένε πως θα κυβερνήσουν; Εκτός Κ.Ο. Σύριζα ο τουρίστας Τατσόπουλος
Εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ είναι πλέον ο Πέτρος Τατσόπουλος, ωστόσο θα παραμείνει ενεργός στη Βουλή ως ανεξάρτητος βουλευτής! Σήμερα το απόγευμα, ο Τατσόπουλος συναντήθηκε με τον Αλέξη Τσίπρα και εκεί αποφασίστηκε να υπάρξει ένα «βελούδινο διαζύγιο». Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες ο ανεξάρτητος βουλευτής θα ξεκινήσει εκπομπή, αγνώστου περιεχομένου, στο Action 24!
Βέβαια πριν ένα χρόνο έλεγε σε συνέντευξη του ότι δεν είναι τίμιο να κρατά ένας βουλευτής την έδρα από την στιγμή που διαφοροποιείται, αλλά να την παραδίδει στο κόμμα. Συγκεκριμένα δήλωνε: "Επειδή χωρίς την προίκα του κόμματος δεν μπορείς να μπεις στη Βουλή, θεωρώ απαράδεκτο να μπαίνεις στη Βουλή, και για οποιοδήποτε λόγο, συνειδησιακό για παράδειγμα, να έρχεσαι σε αντιπαράθεση με το κόμμα σου και να ανεξαρτητοποιείσαι και να παίρνεις και την έδρα σου μαζί. Θεωρώ απαράδεκτο να μη δίνεις την έδρα σου πίσω στο κόμμα, σε μια τέτοια περίπτωση, όπως έκαναν τα μέλη της ΔΗΜΑΡ, και άλλοι. Και το θεωρώ απαράδεκτο, διότι χωρίς το κόμμα, δεν θα έμπαινες στη βουλή.
Και εγώ είμαι έτοιμος να παραιτηθώ ανά πάσα στιγμή, το έχω άλλωστε αποδείξει στη ζωή μου, δεν κωλώνω, είμαι και ευεπίφορος στις παραιτήσεις, από παραίτηση σε παραίτηση πάω, δηλαδή δεν έχω κανένα πρόβλημα αν θελήσω να παραιτηθώ, αλλά θα παραδώσω και την έδρα μου, σε αυτούς οι οποίοι με τίμησαν με το να με βάλουνε στο ψηφοδέλτιό τους. Κι αυτό θα το κάνω εάν έρθω σε ρήξη με τη συνείδησή μου".

Αυτά είναι τα αριστερά συνονθυλεύματα που λένε ότι θα κυβερνήσουν... Ούτε το κόμμα τους δεν μπορούν να ορίσουν!
http://www.xryshaygh.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: