Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Απολύθηκε από τους ρουφιάνους της αριστέρας, επειδή συμμετείχε σε εκδήλωση της Χρυσής Αυγής!!



Μια συγκλονιστική καταγγελία, που δείχνει το περιβόητο «ήθος» της αριστεράς και την παλιανθρωπιά των παρακρατικών αναρχοκομμουνιστών «συντρόφων», ήρθε στην ιστοσελίδα μας. Την δημοσιεύουμε ολόκληρη χωρίς δικά μας περιττά σχόλια:

Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω, ότι μετά τη συγκέντρωσή μας την 6/12/12 και με αφορμή αυτή τη δράση μας, απολύθηκα από την εργασία μου.

Το ιστορικό του συμβάντος έχει ως εξής: εργαζόμουν σε κατάστημα CAFE- BAR στο ιστορικό κέντρο Καλαμάτας από την 20/4/10 μέχρι τη στιγμή της απόλυσής μου, την 7/12/13. Ως γνωστόν, κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσής μας άτομα που βρίσκονταν απέναντι από εμάς τραβούσαν φωτογραφίες.

Το ίδιο βράδυ μέλη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ καθώς και ένα άτομο του αποκαλούμενου αναρχικού χώρου (ονόματα γνωστά εφόσον ζητηθούν) απέστειλαν μέσω e- mail τις εν λόγω φωτογραφίες, στις οποίες εμφανιζόμουν και εγώ στον εργοδότη μου και απαίτησαν την απομάκρυνσή μου από την εργασία μου. Τα άτομα αυτά τον επισκέφτηκαν το ίδιο βράδυ, και με απειλές του τύπου «αν δεν διώξεις το φασίστα, δεν ξαναπατάμε στο μαγαζί και θα πούμε και σε άλλους να κάνουν το ίδιο».

Ύστερα, από αυτές τις απειλές ο εργοδότης μου με απέλυσε το επόμενο κιόλας πρωί.

Υ. Γ. : Στην Ελλάδα του 2013 συνεχίζουμε να διωκόμαστε για τις ιδέες μας και συνεχίζουν να πιάνουν τόπο οι απειλές κάποιων ψευτοδημοκρατών, θολοκουλτουριάρηδων φουκαράδων που κατά τ’ άλλα αγωνίζονται για τα δικαιώματα των εργαζομένων.

ethnikismos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: